tooorsdaag

Hej (: nu var det 2 dagar sen jag blogga..
Igår vare no prov :/ , tror jag blir godkänd:) Hoppas de iaf! Efter var jag med ebba,  vi var ute på en liten promenad med hunden & sen satt vi och gjorde knäppa videosar, haha xd Kanske laddar upp nån någon gång år 2034 ,, nej men den kanske kommer upp nästa vecka. Om jag har tid ^^ 
 
Nuu äre torsdag, det betyder ''ridning'' ´, men sitter och gosar med kitteen<3 Myyyyyyys!
Har världens huvudvärk så hoppade ridningen idag :( Kaan inte röra huvve utan att det gör ont !
-ska ta och sluta klaga :P
Sen måste jag pluuuuuuuugga till engelskaprov som är imorrn! -...-

Kan det inte bli vår och komma lite lokala hopptävlingar i gimo, ÄR FOTOSUGEN SOM FAN!!! :) 


Min bebbii på bild!<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

söta :D

2011-03-19 @ 12:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0