Jaaruu

Hellu tiiisdag =)
Updateringen har inte direkt vart på topp på länge, haha xD har jag nån gång haft bra updatering? ^^
Men skoldagen var rätt så chill , sista rasten var helt klart bäst ;) Efter plugget va jag med lina o alva, fufan så kul vi hade! =D , gjorde massa roliga videosar... Ska ladda upp en av dem när lina har skickat den te meej,
vill ni se den?

Måste bara ta och säga att vi har inga prov den här veckan och nästa och typ bara en läxa :) Fyfan så skönT! :D
Så ja vad ska man hitta på nu på kvällarna? ----daaaattaaaaaaaaaaaaan! ♥ Thihi ^^




Kommentarer
Postat av: Ebba Blomqvist

heey schnyygga bruuden! , becca, kommentera lite på min blogg nu eftersom jag är världsbäst på att kommentera din (a) ♥



pyyyss ebba :D

2011-03-25 @ 15:49:31
URL: http://ebbablomqviist.blogg.se/
Postat av: Ebba Blomqvist

heey schnyygga bruuden! , becca, kommentera lite på min blogg nu eftersom jag är världsbäst på att kommentera din (a) ♥



pyyyss ebba :D

2011-03-25 @ 15:52:40
URL: http://ebbablomqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0