trött!!...

FYFANVADJAGÄRTRÖTT!!"



Aja, kom precis in från dörren från att varit i gtb, Hääärrrliiigt (a)<3
Det var superkul, bara lite fail när vi skulle åka tåg dit... xd Vi tog ett tåg som gick tidigare , men det gick brrruu :P Sen på fredan var det horse show :D Vi hade skit bra platser!!, försökte fotta men det blev sämst bilder :( lite tråkigt, men men,  på dressyren gick det ganska bra att fotta ;) Sen var det lite små shower och sen vare höjdhoppning :D:D , det var 2st som klarade 1,85 (tror jag de var) ..


Nu sitter jag hemma vid min älskade data ,   nooooooot! ..
Jag o mammi har hämtat ut mina nya ridbyxor, jääättesköna =) Och så har mamma köpt en adidas tröjja till mig (a)<3





-Någon ful bild! haha 8D

Kommentarer
Postat av: Emma !

kan du inte lägga ut bilder från göteborg? :)

2011-03-06 @ 13:26:47
URL: http://emmaaerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0