svar på frågestunden ;)

Om du fick välja mellan mig (ebba) och Elin, vem skulle du offra livet för? ♥
-
VILL HA KVAR BÅDA! 


vem tycker du rider bäst på grk? (jempa räknas inte)
-
oj gud venne :P


visst är nybygget bästa ridlägret?
-
HELT KLART!<3 Världens bästa ställe =)


när ska du tävla första gången lillkorv? ja vill följa med dig då ;)
-
Vet inte riktigt, men hoppas snart :D


hur många besökare har du?
- inte många men typ 23 xd


om du fick välja två kompisar du fick ha kvar, bara två. vilka skulle du välja då? o dom skulle du leva med, resten av livet.
-
guuud vet inte, svår fråga!


hur gammal är melker?
-
han är 2 ;)


ska du skaffa egen häst nån gång i framtiden? :D
-
aa kanske när jag blir större :P


vill du följa med mig på nån mer tävling nån gång? =)
-
Ja jätte gärna! :D:D


bästa bloggen?
-fotografamandi.blogg.se


säg någon, vars utseende du skulle vilja ha?
-
oj vet inte

'
vill du fota mig nån gång när jag rider? :D fast typ i sommar =)
-
klart jag vill ;)


Varför har du en sån sööööt näsa ? (A)
-Du har soet näsa elin!


Kommer du ihåg när vi säljde tidningar och skulle räkna ''sot?'' hahahah xD
-hahahha ja de kommer ja ihåg ;P


Vilket minne med mig tycker du är det bästa?
-Ojj vi har så många minnen tsm så ...xd


Vad tyckte du va rbäst på GHS? ;)
-nån av hoppningarna


Bästa bloggen?
-fotografamandi.blogg.se


Bästa bebisrösten? haha normala frågor :D
eh? venne ....xd


Det var alla frågor XD


Kommentarer
Postat av: AMANDA

:)

2011-02-28 @ 17:39:44
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0